Strategie expanze do zahraničí
Strategie expanze do zahraničí
Je lepší na zahraniční trh vstoupit napřímo s vlastním e-shopem, přes Marketplace nebo prostřednictvím distributora? Nejen na tuto otázku vám odpoví strategie expanze do zahraničí. V ideálním případě přímo navazuje na analýzu trhu a i díky jejím poznatkům pak vznikne ucelený návrh efektivního proniknutí na zahraniční trh. Strategii internacionalizace připravujeme i pro podniky a výrobní firmy.
Jdu do toho s vámiS čímvám pomůžeme
Doporučení k expanzi
Doporučíme a podložíme daty vhodnou formu expanze
Plán aktivit
Naplánujeme jednotlivé kroky vaší expanze na zahraniční trhy.
Časová osa kroků.
Připravíme časovou a finanční osu.
Co vám to přinese?
Plán jednotlivých kroků při expanzi.
Přehlednou časovou a nákladovou osu vstupu na zahraniční trh.