Propagace veletržní účasti

Propagace veletržní účasti

Že jsou veletrhy přežitek? Mýtus. Jedná se o další médium, které pomáhá dosahování vašich cílů. Vytvoříme jednotnou marketingovou strategii, díky které vaše firma vytěží maximum ze své přítomnosti na veletrhu v zahraničí. A to nemusí jít jen o strojírenské zaměření. Veletrhy jsou ideálním prostředkem pro připomenutí se stávajícím partnerům a oslovení potenciálních nových klientů.

Základ úspěchu na veletrhu je návštěvnost stánku, počet navázaných a potvrzených obchodních kontaktů, v neposlední řadě pak uskutečněné obchody. Dejte o sobě dostatečně dopředu vědět a nepodceňte samotnou propagaci.

Jdu do toho s vámi

S čímvám pomůžeme

Před veletrhem

Marketingová strategie

Podpora a komunikace

Vytvoříme jednotnou strategii a navrhneme konkrétní kroky pro zviditelnění firmy na veletrhu.

Během veletrhu

Online a offline komunikace na stánku i mimo něj

Jednotná komunikace je základ. Postaráme se o to, aby vás bylo vidět a slyšet po celou dobu konání veletrhu.

Po veletrhu

Post-komunikace

Kampaně a vyhodnocení

Poděkování, zhodnocení, navázání dalších kampaní. Nezapomínáme ani na poslední důležitou fázi a ze získaných dat využíváme maximum.

Co vám to přinese?

Individuální řešení, které uvolní vaše interní kapacity.

Oslovení cílové skupiny a podpora její účasti na veletrhu.

Vyladěnou grafickou prezentaci veletržního stánku

Přímá e-mailová komunikace s klíčovými zákazníky (před i po veletrhu).

Zviditelnění vaší značky v návaznosti na veletrh.

Strategický a akční plán s doporučenými kroky

Naše Reference a klienti

„S panem Stříteckým jsme zahájili spolupráci na samotné realizaci zahraničního podnikání, což s sebou neslo přípravu e-shopu, lokalizaci a následný marketing – toto je za nás hlavní výhoda – jejich komplexnost.“

Vstup na rakouský a německý trh
Ladislav Horčica
— výkonný ředitel

„Jan Střítecký nám pomáhal s expanzí do Latinské Ameriky. Dodané analýzy nám odhalily příležitosti ale i bariéry vstupu na vzdálené zahraniční trhy. Přestože se průnik na trhy Latinské Ameriky ukázal jako těžší, než jsme si mysleli, rozbory jednotlivých trhů nám pomohly určit, na kterou oblast se má smysl zaměřit. Jejich služby mohu vřele doporučit.“

Expanze do Latinské Ameriky
Svatopluk Žák
- Sales manager

„S ExportPilots jsme začali připravovat vstup na švýcarský trh. Ze všeho nejdřív nám dodali podrobnou analýzu, na jejímž základě jsme mohli postavit rozvojovou strategii. Následovala analýza klíčových slov a samotná realizace webových stránek a marketingu. Spolupráci s ExportPilots vřele doporučujeme, oceňujeme komplexní služby pod jednou střechou a osobní přístup, který po celou dobu spolupráce uplatňují.“

Vstup na švýcarský trh
Klára Odehnalová
-Jednatelka

,, Potřebovali jsme provést analýzu trhu v předškolním a školním jazykovém vzdělávání v Něměcku a v Rakousku. I přes specifické téma pro nás ExportPilots zpracovali obsáhlou a profesionální analýzu, která byla ve výsledku velmi užitečná a pomohla nám při rozhodování případné expanze do daného regionu. "

Analýza v Německu a Rakousku
Viola Bobková
- Project manager

Expanze do České republiky
Alejandro Martín Álvarez
- Obchodní ředitel

,,Hledal jsem někoho, kdo nám pomůže s registrací do německého systému Lucid. Musím říct, že ExportPilots vše rychle zařídili. Vážím si toho, že jsem se jich mohl na všechno kolem registrace zeptat a na nich bylo vidět, že ví, o čem mluví. Ochotně mi se vším poradili."

LUCID v Německu
Jan Průcha
- Jednatel

Zaujali jsme vás? kontaktujte nás

Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.