Vyplatí se mít před expanzí analýzu trhů? Téma rozebere Denis Drexler na workshopu v Praze
Staňte se jedním ze 150 lidí v Česku, kteří dostanou výjimečnou možnost získat B2B marketingové a prodejní know-how od profesionálů z agentury Český marketing a jejich partnerů. Za jeden den v Praze nabudete znalosti, které byste sami praxí sbírali roky. Zveme vás na Workshop pro B2B marketingové a obchodní ředitele. Koná se 20. září v Praze a mezi přednášejícími bude i produktový manažer ExportPilots Denis Drexler.
Workshop pro efektivní B2B komunikaci a prodej
Kdy: středa 20. září, celodenní akce 9:00 až 17:00 (8:00 až 9:00 registrace)
Kde: Národní technická knihovna, Technická 2710/6, Praha 6
Za kolik: 5 000 Kč bez DPH pro jednu osobu
Jak se tam dostat: stanice metra A Dejvická nebo parkování v garáži budovy (25 Kč/ hodina)
Počet účastníků: max. 150
Pro koho je akce určena: Výhradně pro obchodní a marketingové ředitele, jednatele a majitele firem
Ochutnávka programu
13:00 až 13:45 Analýzy zahraničních trhů a expanze do zahraničí
Rozšířit podnikání na další trhy je efektivním způsobem, jak zvýšit zisky a rozložit rizika. Má to ale háček. Musíte expandovat tam, kde je po vašem zboží poptávka, kde je velká kupní síla a kde není nabídka vašeho produktu přesycená. To se v dnešní době nedá dělat bez penetračních analýz zahraničních trhů. V tomto vstupu se dozvíte, proč je důležitá expanze do zahraničí, jak se vytvářejí analýzy zahraničního trhu, co je výsledkem takovéto studie a jaké jsou nejefektivnější nástroje pro expanzní kampaně.
Přednášející: Denis Drexler, produktový manažer ExportPilots
Workshop pořádá agentura Český marketing
Na českém trhu působí 17 let a pomáhá firmám s vyhledáváním a oslovováním cílových skupin, se sjednáváním schůzek a získáváním kvalitních leadů. Na workshopech a školeních učí obchodní zástupce a marketingové ředitele, jak prodávat.