Analýza trhu
Analýza trhu
Chcete své produkty nebo služby dostat do zahraničí? Není lepší cesty, než začít právě analýzou. Odhalí vám, jak funguje konkrétní trh – kupní síla, chování zákazníků na internetu i mimo něj, nákupní zvyklosti, oblíbené platební metody nebo třeba legislativa. Přísloví „Dvakrát měř, jednou řež.“ u expanze do zahraničí platí dvojnásob. Důkladná analýza vám bude krýt záda.
Jdu do toho s vámiS čímvám pomůžeme
Tipy pro lokalizaci
Předáme vám „best practices“ (osvědčené tipy pro lokalizaci).
Nákupní proces zákazníků
Provedeme vás nákupními zvyklostmi zákazníků.
Překlady a lokalizace
Zajistíme překlady a lokalizace.
Důvěryhodnost
Doporučíme, jaké prvky zvýší vaši důvěryhodnost (certifikáty, zákaznické portály).
Sociální sítě a PR
Pomůžeme vám s budováním vztahu na sociálních sítích a v PR.
Reklamní potenciál
Zhodnotíme reklamní potenciál. Nastavíme Marketplace a zbožové porovnávače.
Legislativní úpravy
Upozorníme vás na danou legislativu a místní DPH.
Co vám to přinese?
Ucelenou analýzu zahraničního trhu
Best practices a další tipy od rodilých mluvčí.
Poznání odlišností zahraničního trhu.
Lokalizační a překladatelské tipy.
Souhrn rizik a příležitostí.
Závěry a doporučení pro postup při expanzi.