Analýza spotřebitelského chování
Analýza spotřebitelského chování
Statistiky, data, výzkumy a best practices jsou pro konkrétní trh velmi důležité. Nenahradí však znalost toho, po čem uživatelé touží. Chcete zjistit, jak vnímají vaše produkty na zahraničním trhu? Nebo jaký název značky pro danou zemi použít? Pak je ideální možností výzkumné šetření, které nejčastěji metodou online dotazníků s využitím unikátní platformy šijeme projektům na míru.
Jdu do toho s vámiS čímvám pomůžeme
Cílová skupina
Zjistíme, jaké je chování cílové skupiny.
Preference zákazníků
Představíme zákaznické preference.
Nákupní proces zákazníků
Provedeme vás nákupními zvyklostmi zákazníků.
Sociální sítě a PR
Pomůžeme vám s budováním vztahu na sociálních sítích a v PR
Co vám to přinese?
Přehledný dokument s interpretací.
Znalost toho, po čem zákazníci touží.
Zpětnou vazbu od uživatelů, jak vnímají váš produkt nebo službu.
Definici cílových skupin a zákaznických person.
Analýzu, na jejímž základě můžete definovat strategii vstupu na zahraniční trh.