Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov pro nás není jednorázovou záležitostí a maximum z ní vytěžíme jen tehdy, pokud s ní někdo dlouhodobě pracuje. Klíčovka tak může být odrazovým můstkem pro pravidelný obsahový rozvoj vašeho webu nebo e-shopu. A najde vám ty nejhledanější fráze na internetu. Díky propracované metodice, kdy na analýze pracuje náš SEO specialista ve spolupráci s bilingvním rodilým mluvčím, vám „vyzobneme“ to nejlepší. A nejhledanější.
Jdu do toho s vámiS čímvám pomůžeme
Vyhledávací potenciál
Zjistíme hledanost a search potenciál jednotlivých kategorií.
Analýza konkurence
Ověříme konkurenceschopnost daných kategorií v Google SERP a průměrné CPC
Časová osa kroků
Stanovíme akční plán dalších kroků (doporučení pro SEM).
Co vám to přinese?
Soubor klíčových slov, které uživatelé hledají ve spojení s vašimi službami/produkty.
Identifikaci obsahových priorit.
Podklady pro obsahovou strategii, ze kterých můžete dlouhodobě čerpat.
Zdroj nejen pro SEO, ale i pro PPC tým a další marketingové kanály.
Komplexní nástroj pro organické vyhledávání.
Akční plán s doporučenými kroky.